Foto: Dzelzceļnieki Inčukalnā Inčukalna stacija dzelzceļa līnijā Rīga-Valka. Skats uz staciju no sāna, pie stacijas plāksne "Dežurants". Priekšplānā 3 vīrieši. 2 ģērbušies Latvijas dzelzceļu formās, 1 civilajā apģērbā. Datējams ar 20.gs. 30.-40.gadiem.
Jūs atrodaties šeit
Kolekciju priekšmeti
Apakškolekcijas
- (-) Remove Ēkas, depo, rūpnīcas, darbnīcas filter Ēkas, depo, rūpnīcas, darbnīcas (687)
- (-) Remove Ģīmetnes filter Ģīmetnes (22)
- Stacijas (2217) Apply Stacijas filter
- Tilti, viadukti, caurtekas, sliežu ceļi (1829) Apply Tilti, viadukti, caurtekas, sliežu ceļi filter
- Vagoni (554) Apply Vagoni filter
- Lokomotīves, motorvagoni, sliežu auto (195) Apply Lokomotīves, motorvagoni, sliežu auto filter
- Grupu fotogrāfijas (116) Apply Grupu fotogrāfijas filter
- Katastrofas (105) Apply Katastrofas filter
- Citas fotogrāfijas (9) Apply Citas fotogrāfijas filter
- Drezīnas, sniegtīri, cisternas (8) Apply Drezīnas, sniegtīri, cisternas filter
- Vilcienu sastāvi (7) Apply Vilcienu sastāvi filter
- Fotopastkartes (1) Apply Fotopastkartes filter
- Ritošā sastāva detaļas (1) Apply Ritošā sastāva detaļas filter
Skats ieslīpi uz Meitu krogu (2. ēka no kreisās) ziemā, kurā izvietots šaursliežu lokomotīvju depo un tai priekšā esošo šaursliežu ceļu. Gar ceļu vēl 3 ēkas. Uz attēla uzraksts apakšmalā "Skats no Meitenes". Priekšplānā krūmi un taka. Fotopapīrs Agfa, reversā ar melnu tinti rakstīta, adresēta "Freibergs jkdze(-i)" vēstule. Datējums: 20. gs. 20.-30. gadi
Panorāmas skats no augšas, priekšplānā redzamas depo ēkas ar augstu skursteni. Aiz depo redzami sliežu ceļi, uz tiem vagoni. Foto labajā pusē ceļš ar tiltu virs sliedēm. Otrpus sliedēm un ceļam pilsētas apbūve. Foto augšmalā labajā stūrī ar roku veikts uzraksts "Daugavpils.". Pastkarte nosūtīta 1932. gadā.
Skats uz sliežu ceļiem pretī, pie pārmijas sēž sieviete, viņai uz muguras stāv 2 vīrieši, visi privātā apģērbā. No viņiem pa kreisi pārmijas atsvars ar lākteni. Tālumā pa kreisi mūra dzīvojamā ēka. Pie pārmijas redzams brūngans plankums.
Skats uz mūra ēku pāri sliežu ceļiem, priekšplānā sliedes, aiz tām smalku koka dēļu sēta. Pie ēkas tās centrā pieslietas kāpnes. Pa labi no ēkas aizmugures plānā redzama koka palīgēka. Foto miglains. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.
Skats uz koka ēku no attāluma. Pa kreisi no ēkas koka dēļu sēta un egle, aiz tām aizmugures plānā daļēji redzamas 2 ēkas. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.
Skats uz koka ēku pretī, tā redzama daļēji, ēkas durvis atvērtas. No tām pa kreisi stāv 2 vīrieši dzelzceļa dienesta tērpā un sieviete privātā apģērbā, viņai aplikts gaišs priekšauts. Vīrietis pa labi tur kādu instrumentu garā kātā, viņam pie kājām metāla spainis. No cilvēkiem pa kreisi stabs. No ēkas pa kreisi aizmugures plānā uz ceļa redzams vēl viens vīrietis. Apkārt ēkai puķu dobe, to no celiņa nodala zema sētiņa. Vieta nezināma. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.
Skats uz ēkas ieeju iesānis, ēka redzama daļēji. Virs durvīm iestādes nosaukuma plāksne: “Dzelzceļu III IECIRKŅA KANTORIS.” Reversā vēstule datēta ar 6.IX 31.g.
Skats uz koka ēku nedaudz no augšas. Abas ēkas durvis atvērtas, pie tās koka soli, uz viena no tiem sēž vīrietis. Vēl viens vīrietis nāk ārā pa atvērtajām durvīm, 2 vīrieši redzami koka ēkas aizmugurē. Ēkās priekšā foto labajā malā puķu dobe. Pretī ēkai apstājies autobuss. Vēl 2 autobusi redzami foto labajā pusē aizmugures plānā. Aiz koka ēkas redzama iela un laukums, pa tiem pārvietojas cilvēki. gar ielas malu elektrisko apgaismojuma laternu stabi. Aizmugures plānā daudzstāvu mūra ēkas, to priekšā zirgu pajūgi. Uz ēku sienām izkārtnes un reklāmu uzraksti. Foto dekoratīvs apmalojums.
Ēka redzama daļēji. Priekšplānā 4 uzvalkos tērpušies vīrieši, ēka redzama aizmugures plānā. Tās priekšā vagons un zirgu pajūgs, pie tā vēl viens vīrietis. Ēka būvēta laika posmā no 1868. līdz 1873. gadam kā Rīgas–Jelgavas dzelzceļa sabiedrības lokomotīvju un vagonu remontdarbnīcas. 19. gadsimta beigās tā iznomāta Krievijas–Baltijas vagonu fabrikai. Turpmākajos gados ēka izmantota kā Torņakalna dzelzceļa stacijas preču noliktava..
Skats uz koka vienstāva dzīvojamā ēka, kas būvēta dzelzceļa darbiniekiem, uz fasādes plāksnīte ar Nr. 111 A. Mājas priekšā stāv vīrietis, sieviete un divi bērni, viņiem pie kājām suns. Sieviete jaunāko bērnu tur uz rokām. Ēkas priekšā stabs, uz tās cipari: 22. Foto labajā malā gulšņu kaudze. Reversā paraksts. Foto no dzelzavieša Arnolda Liepiņa fotoalbuma
Līnijā Liepāja–Vaiņode. Foto priekšplānā 6 vīrieši darba apģērbā koka ēkas priekšā. 2 no vīriešiem smēķē. Ēka redzama daļēji. Foto labajā malā redzams kādas koka ēkas stūris. Foto nodeva Longina Krilova.
Foto: Stacijas priekšnieks Stacijas priekšnieks (?) savā darba kabinetā, mugurā viņam civilais apģērbs. Persona nezināma, Darba process pie sava rakstāmgalda, rokā rakstāmpiederums (aizpilda dokumentus). Fonā, pie sienas pielikts vilcienu kustības saraksts dzelzceļa līnijām Rīga- Tukums, Latvijas kartes, notikumu kalendārs(?) datēts ar 1923.gadu. Nodeva Longina Krilova. Datējams ar 20.gs. 20.gadiem.
19. gs. būvēta divstāvu koka ēka, priekšplānā rindā stādīti koki un sēta. Skats uz ēku nedaudz iesānis ar distanci, tā redzama daļēji. Apakšmalā pa labi ar roku veikts uzraksts “Dzelzceļnieku biedrības SANATORIJA Ķemeros”. T. Grīviņa foto. Reversā fotogrāfa T. Grīviņa un Dzelzceļnieku biedrības zīmogi.
Foto: P.Citrona ģīmetne Dzelzceļnieka Pētera Citrona portrets, mugurā dzelzceļnieku formas tērps no Krievijas impērijas laika. Darba gaitas dzelzceļā uzsācis Krievijas impērijas laikā, vēlāk darbu turpinājis Latvijas dzelzceļos. Ieņēmis vairākus amatus, proti, bijis gan revizors, gan Preču un Krasta stacijas priekšnieks. Trīs zvaigžņu ordeņa kavalieris. Fotogrāfs F.Vinale, Valka (?). Foto datēts ar 1911.gadu.
Foto: P.Citrona ģīmetne Dzelzceļnieka Pētera Citrona portrets, mugurā dzelzceļnieku formas tērps no Krievijas impērijas laika. Darba gaitas dzelzceļā uzsācis Krievijas impērijas laikā, vēlāk darbu turpinājis Latvijas dzelzceļos. Ieņēmis vairākus amatus, proti, bijis gan revizors, gan Preču un Krasta stacijas priekšnieks. Trīs zvaigžņu ordeņa kavalieris. Fotogrāfs D. Anarike, WALK. Foto datēts ar 1908.gadu
Foto: P.Citrona ģīmetne Dzelzceļnieka, Pētera Citrona portrets, mugurā dzelzceļnieku formas tērps no starpkaru perioda, pie krūtīm piesprausti ordeņi. Darba gaitas dzelzceļā uzsācis Krievijas impērijas laikā, vēlāk darbu turpinājis Latvijas dzelzceļos. Ieņēmis vairākus amatus, proti, bijis gan revizors, gan Preču un Krasta stacijas priekšnieks. Trīs zvaigžņu ordeņa kava lieris. Apakšējajā, kreisajā malā iespiests: Roktors Rīga. Foto datēts ar 1938.gada 1.oktobri.
Foto: P.Citrona ģīmetne Dzelzceļnieka, Pētera Citrona portrets, mugurā civilais apģērbs. Darba gaitas dzelzceļā uzsācis Krievijas impērijas laikā, vēlāk darbu turpinājis Latvijas dzelzceļos. Ieņēmis vairākus amatus, proti, bijis gan revizors, gan Preču un Krasta stacijas priekšnieks. Trīs zvaigžņu ordeņa kavalieris. Fotogrāfs A.Swirbulis, Rīgā. Reversā iespiests- CARD MADE. Foto datējams ar 20.gs.30.gadiem Izmēr: 8,5X 5,7 cm
Skats uz nelielu koka ēku, tās priekšā atvērtās durvīs 3 vīrieši dzelzceļa dienesta cepurēs. Pie ēkas piestiprināta plāksne ar uzrakstu “Postenis Nr.13”. Pret ēku atstutētas slotas un lāpsta, uz sola neliela metāla kanniņa.
Foto: Arturs Heisters jaunībā Skats no priekšas uz A. Heisteru pilnā augumā, civilajā apģērbā - gaišā mētelī, buktētās biksēs un galvā gaiša cepure - hūte, rokās gaiši cimdi. Fons monohroms. Fotogrāfijai labajā, apakšējā stūrī fotogrāfa logo - iespiedums. Reversā ar zilu pildspalvu uzrakstīts: "Arturs Heisters". Foto datējums: 20. gs. 30. gadi.
Foto: Arturs Heistera portrets 66 gadu vecumā Arturs Heistera portrets 66 gadu vecumā. Skats no priekšas uz lokomotīvju vadītāju Arturu Heisteru pensijas vecumā, tumšā uzvalkā, gaišā, strīpainā kreklā ar tumšu, punktotu kaklasaiti. Reversā pieraksts ar zīmuli un zīmogs krievu valodā ar foto datējumu: 1977. gada 30. decembris.
Foto: Latvijas Dzelzceļu darbinieks formas tērpā Foto portrets ar Latvijas Dzelzceļu virsvaldes darbinieku – vīrieti ieslīpā pagriezienā, dienesta apģērbā – uz vasaras svārkiem (jakas) apkakles abās pusēs nozīme ar Latvijas Dzelzceļu virsvaldes emblēmu – stilizētu spārnotu ratu un katrā pusē pa trim sešstaru zvaigznēm, redzamas trīs pogas, uz kurām mazais Latvijas ģerbonis(?). Reversā ar zīmuli rakstīts "0,50", foto papīrs VEF. Foto datējums – 20. gs. 20.–30. gadi.
Foto: Latvijas Dzelzceļu darbinieks formas tērpā Foto portrets ar Latvijas Dzelzceļu virsvaldes darbinieku – vīrieti ieslīpā pagriezienā, dienesta apģērbā – uz vasaras svārkiem (jakas) apkakles abās pusēs nozīme ar Latvijas Dzelzceļu virsvaldes emblēmu – stilizētu spārnotu ratu un katrā pusē pa divām sešstaru zvaigznēm, redzamas trīs pogas, uz kurām mazais Latvijas ģerbonis. Reversā rakstīts novēlējums ar zīmuli. Foto datējums – 20. gs. 20.–30. gadi.
Foto: Dzelzceļu darbinieka Jūlija Ieviņa portrets Foto portrets ar Latvijas Dzelzceļu darbinieku Jūliju Ieviņu pilnā augumā militārā parādes formas tērpā, uzlicis kreiso roku uz etažeres, labajā pusē galds ar puķu vāzi. Latvijas armijas parādes formas tērps ar cepuri, 10. Aizputes kājnieku pulka krūšu nozīme. J. Ieviņš dzimis 1903. gadā, strādājis no 1946. gada Staburagā par ceļa meistaru, no 1950. līdz 1952. gada Jelgavā, no 1953. līdz 1970. gadam Viesītē par ceļa meistaru. Reversā rakstīts teksts ar zīmuli. Foto papīrs: FOTO BAYER. Foto datējums: 20. gs. 20.–30. gadi.
Skats uz divstāvu mūra ēkas gala sienu. Pie ēkas ieejas labajā pusē stāv sieviete. No ēkas pa labi, aizmugures plānā – koka palīgēka. Palīgēka redzama daļēji. Pie ēkas sienas foto kreisajā malā pieslietas koka kāpnes, aizmugures plānā tālumā redzama kāda ēka, aiz tās mežs. Celta 1926.–1927. gadā. Tipveida projekts.
Māja atrodas Lielupē, Meža prospektā 105. Skats uz ēku no ielas puses, priekšplānā ieejas vārtiņi, ēka redzama daļēji.
Māja atrodas Lielupē, Meža prospektā 105. Skats uz ēku no ielas puses pāri žogam, ēka redzama daļēji.
Zīmējumā redzamas visas Liepājas dzelzceļa darbnīcu ēkas un sliežu ceļi pie tām. Skats nedaudz no augšas. Virs zīmējuma uzraksts “Liepājas Galvenās Dzelzceļu Darbnīcas 1. aprīlī 1926.”
Telpā starp darba ierīcēm centrā redzami 2 vīrieši, aizmugures plānā tālumā vēl 5 vīrieši.
Skats uz ēku grupu no attālumā, priekšplānā apstrādāts lauks, aiz tā redzami ģeometriskās formās krauti kokmateriāli. Tālāk 6 dažādas ēkas. Aizmugures plānā labajā malā redzams ceļš, no tā pa kreisi daļēji redzama gaiša ēka, tālumā atsevišķi koki un mežš. Ploces fabrikā 1940. – 1967. gadā par elektriķi strādāja V. Vītols.