Latest news

Jūs atrodaties šeit

Kolekciju priekšmeti

Apakškolekcijas

Grid List
Atrasti 696 priekšmeti

Atcelt visus filtrus
Foto: Šaursliežu Meitene–Bauska līnijas ceļš Elejā

Skats ieslīpi uz Meitu krogu (2. ēka no kreisās) ziemā, kurā izvietots šaursliežu lokomotīvju depo un tai priekšā esošo šaursliežu ceļu. Gar ceļu vēl 3 ēkas. Uz attēla uzraksts apakšmalā "Skats no Meitenes". Priekšplānā krūmi un taka. Fotopapīrs Agfa, reversā ar melnu tinti rakstīta, adresēta "Freibergs jkdze(-i)" vēstule. Datējums: 20. gs. 20.-30. gadi

Foto: Daugavpils stacijas apkārtne

Panorāmas skats no augšas, priekšplānā redzamas depo ēkas ar augstu skursteni. Aiz depo redzami sliežu ceļi, uz tiem vagoni. Foto labajā pusē ceļš ar tiltu virs sliedēm. Otrpus sliedēm un ceļam pilsētas apbūve. Foto augšmalā labajā stūrī ar roku veikts uzraksts "Daugavpils.". Pastkarte nosūtīta 1932. gadā.

Foto: 2 vīrieši un sieviete uz sliedēm Kalvenē

Skats uz sliežu ceļiem pretī, pie pārmijas sēž sieviete, viņai uz muguras stāv 2 vīrieši, visi privātā apģērbā. No viņiem pa kreisi pārmijas atsvars ar lākteni. Tālumā pa kreisi mūra dzīvojamā ēka. Pie pārmijas redzams brūngans plankums.

Foto: Zālītes stacijas palīgēka

Skats uz mūra ēku pāri sliežu ceļiem, priekšplānā sliedes, aiz tām smalku koka dēļu sēta. Pie ēkas tās centrā pieslietas kāpnes. Pa labi no ēkas aizmugures plānā redzama koka palīgēka. Foto miglains. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.

Foto: Daudzevas stacijas dzīvojamā ēka ziemā

Skats uz koka ēku no attāluma. Pa kreisi no ēkas koka dēļu sēta un egle, aiz tām aizmugures plānā daļēji redzamas 2 ēkas. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.

Foto: Dzelzceļa darbinieki pie koka ēkas

Skats uz koka ēku pretī, tā redzama daļēji, ēkas durvis atvērtas. No tām pa kreisi stāv 2 vīrieši dzelzceļa dienesta tērpā un sieviete privātā apģērbā, viņai aplikts gaišs priekšauts. Vīrietis pa labi tur kādu instrumentu garā kātā, viņam pie kājām metāla spainis. No cilvēkiem pa kreisi stabs. No ēkas pa kreisi aizmugures plānā uz ceļa redzams vēl viens vīrietis. Apkārt ēkai puķu dobe, to no celiņa nodala zema sētiņa. Vieta nezināma. No kolekcijas par dzelzceļa līniju Ventspils–Jelgava–Zilupe.

Foto: Vīrietis uz 3. ceļu iecirkņa kantora Cēsīs kāpnēm

Skats uz ēkas ieeju iesānis, ēka redzama daļēji. Virs durvīm iestādes nosaukuma plāksne: “Dzelzceļu III IECIRKŅA KANTORIS.” Reversā vēstule datēta ar 6.IX 31.g.

Foto: Rīgas autoostas apkārtne

Skats uz koka ēku nedaudz no augšas. Abas ēkas durvis atvērtas, pie tās koka soli, uz viena no tiem sēž vīrietis. Vēl viens vīrietis nāk ārā pa atvērtajām durvīm, 2 vīrieši redzami koka ēkas aizmugurē. Ēkās priekšā foto labajā malā puķu dobe. Pretī ēkai apstājies autobuss. Vēl 2 autobusi redzami foto labajā pusē aizmugures plānā. Aiz koka ēkas redzama iela un laukums, pa tiem pārvietojas cilvēki. gar ielas malu elektrisko apgaismojuma laternu stabi. Aizmugures plānā daudzstāvu mūra ēkas, to priekšā zirgu pajūgi. Uz ēku sienām izkārtnes un reklāmu uzraksti. Foto dekoratīvs apmalojums.

Foto: Ēka Rīgā Uzvaras bulvārī 2a

Ēka redzama daļēji. Priekšplānā 4 uzvalkos tērpušies vīrieši, ēka redzama aizmugures plānā. Tās priekšā vagons un zirgu pajūgs, pie tā vēl viens vīrietis. Ēka būvēta laika posmā no 1868. līdz 1873. gadam kā Rīgas–Jelgavas dzelzceļa sabiedrības lokomotīvju un vagonu remontdarbnīcas. 19. gadsimta beigās tā iznomāta Krievijas–Baltijas vagonu fabrikai. Turpmākajos gados ēka izmantota kā Torņakalna dzelzceļa stacijas preču noliktava..

Foto: Dzelzceļnieku kazarmas

Skats uz koka vienstāva dzīvojamā ēka, kas būvēta dzelzceļa darbiniekiem, uz fasādes plāksnīte ar Nr. 111 A. Mājas priekšā stāv vīrietis, sieviete un divi bērni, viņiem pie kājām suns. Sieviete jaunāko bērnu tur uz rokām. Ēkas priekšā stabs, uz tās cipari: 22. Foto labajā malā gulšņu kaudze. Reversā paraksts. Foto no dzelzavieša Arnolda Liepiņa fotoalbuma

Foto: Dzelzceļa darbinieki Dubeņu depo

Līnijā Liepāja–Vaiņode. Foto priekšplānā 6 vīrieši darba apģērbā koka ēkas priekšā. 2 no vīriešiem smēķē. Ēka redzama daļēji. Foto labajā malā redzams kādas koka ēkas stūris. Foto nodeva Longina Krilova.

Foto: Dzelzceļnieku biedrības sanatorija Ķemeros

19. gs. būvēta divstāvu koka ēka, priekšplānā rindā stādīti koki un sēta. Skats uz ēku nedaudz iesānis ar distanci, tā redzama daļēji. Apakšmalā pa labi ar roku veikts uzraksts “Dzelzceļnieku biedrības SANATORIJA Ķemeros”. T. Grīviņa foto. Reversā fotogrāfa T. Grīviņa un Dzelzceļnieku biedrības zīmogi.

Foto: Dzelzceļnieki 13. postenī

Skats uz nelielu koka ēku, tās priekšā atvērtās durvīs 3 vīrieši dzelzceļa dienesta cepurēs. Pie ēkas piestiprināta plāksne ar uzrakstu “Postenis Nr.13”. Pret ēku atstutētas slotas un lāpsta, uz sola neliela metāla kanniņa.

Foto: Ziemeļblāzma

Vecais ceļš Ziemeļblāzmā. 20. gs. 20. gadu sākums

Puskazarme Smārdes stacijā

Skats uz divstāvu mūra ēkas gala sienu. Pie ēkas ieejas labajā pusē stāv sieviete. No ēkas pa labi, aizmugures plānā – koka palīgēka. Palīgēka redzama daļēji. Pie ēkas sienas foto kreisajā malā pieslietas koka kāpnes, aizmugures plānā tālumā redzama kāda ēka, aiz tās mežs. Celta 1926.–1927. gadā. Tipveida projekts.

Foto: Kārļa Bļodnieka celtā ģimenes māja Jūrmalā

Māja atrodas Lielupē, Meža prospektā 105. Skats uz ēku no ielas puses, priekšplānā ieejas vārtiņi, ēka redzama daļēji.

Foto: Kārļa Bļodnieka celtā ģimenes māja Jūrmalā

Māja atrodas Lielupē, Meža prospektā 105. Skats uz ēku no ielas puses pāri žogam, ēka redzama daļēji.

Foto: Liepājas galveno dzelzceļu darbnīcu shēma

Zīmējumā redzamas visas Liepājas dzelzceļa darbnīcu ēkas un sliežu ceļi pie tām. Skats nedaudz no augšas. Virs zīmējuma uzraksts “Liepājas Galvenās Dzelzceļu Darbnīcas 1. aprīlī 1926.”

Foto: Liepājas galveno dzelzceļu darbnīcu mehāniskās nodaļas ceha iekšskats

Telpā starp darba ierīcēm centrā redzami 2 vīrieši, aizmugures plānā tālumā vēl 5 vīrieši.

Foto: Ploces kūdras fabrika

Skats uz ēku grupu no attālumā, priekšplānā apstrādāts lauks, aiz tā redzami ģeometriskās formās krauti kokmateriāli. Tālāk 6 dažādas ēkas. Aizmugures plānā labajā malā redzams ceļš, no tā pa kreisi daļēji redzama gaiša ēka, tālumā atsevišķi koki un mežš. Ploces fabrikā 1940. – 1967. gadā par elektriķi strādāja V. Vītols.

Foto: Ploces veikals

Skats uz veikala ēku pretī no lejas, veikals atrodas uzkalnā, uz to ved mūra kāpnes. Ēkas centrā uzraksts “L. P. B. CENTĪBA”. Ēkas priekšā tuvāk tās labajam stūrim sieviete un bērns. Foto priekšplānā kreisajā malā 2 elektrības stabi, aizmugures plānā augstas priedes un egles.

Foto: 6 cilvēki kravas auto kravas kastē Ploces centrā

Priekšplānā uz ielas kravas auto, tā kravas kastē 6 ziemas apģērbā tērpušies cilvēki un liels gaišas krāsas maiss. Uz kravas kastes aizmugures sienas uzraksts “ЛХ 96-52”, kravas auto durvis kreisajā pusē atvērtas. Pa labi no kravas auto daļēji redzams vieglais pasažieru auto, tā priekšā elektrības stabs. No staba pa labi koka žogs, aiz tā redzama augsta taisnstūra formas celtne. No tās pa kreisi pa taku iet 2 cilvēki. Aizmugures plānā daļēji redzamas 3 ēkas, aiz tām tālumā mežs.

Foto: Kravas auto pie daudzdzīvokļu dzīvojamās ēkas Plocē

Priekšplānā redzams kravas auto, tā kravas kastē 2 ziemas apģērbā tērpušās sievietes un liels gaišas krāsas maiss. Uz kravas kastes aizmugures sienas uzraksts “ЛХ 96-52”. Pa kreisi no auto stāv vīrietis un sieviete, pa labi – 2 sievietes. Kreisajā pusē daļēji redzama ēka, kurā V. Vītola ģimenes dzīvoja no 1940. – 1967. gadam. Pa ēkas 2 stāva logiem skatās 2 cilvēki. pa kreisi no ēkas tālumā redzami 2 elektrības stabi nu koki.

Foto: 2 vīrieši mehāniskajā darbnīcā vagonrūpnīcas teritorijā

Pie 2 darba galdiem strādā 2 vīrieši, telpa redzama daļēji. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: 3 vīrieši uz kāda lokomotīvju depo griezuļa

Skats pretī uz 3 vīriešiem ziemas apģērbā. Aizmugures plānā pa kreisi no griezuļa daļēji redzama lokomotīvju depo ēka. Pa labi no griezuļa uz zemes redzami 3 riteņpāri, tālumā koki bez labām un elektrības stabi. Griezuli, zemi un sliežu ceļus sedz plāna sniega sega. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: Mehāniskā darbnīca vagonrūpnīcas teritorijā

Priekšplānā starp ierīcēm un darba galdiem redzams vīrietis, kurš apskata vai labo vagona riteņpāri. Foto aizmugures plānā labajā pusē redzami 2 daļēji uzbūvēti vagoni. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: 17 cilvēki pie ceha vārtiem

Skats pretī uz 14 vīriešiem un 3 sievietēm privātās virsdrēbēs. Ceturtais no kreisās – Frīdrihs Grīns. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: Frīdrihs Grīns mehāniskajā iecirknī apskata riteņpāri

Foto centrā 2 riteņpāri, pie tiem labajā pusē stāv F. Grīns. Telpa redzama daļēji, aizmugures plānā redzami 5 vīrieši. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: Atslēdznieki pie automašīnas

Skats uz 2 vīriešiem darba telpā. Tuvākais strādā pie motobloka, tālākais pie automašīnas ar numuru 5976. auto redzams daļēji. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.

Foto: Atslēdznieks darba vietā

Skats uz stāvošu vīrieti pie darba galda. Vīrietim rokās kāda detaļa. Uz darba galda redzams 9 vienādas detaļas vai priekšmeti. No inženiera Frīdriha Grīna ģimenes albuma. F. Grīna pēdējā darba vieta – 6. mašīnu iecirknis.