Līnijā Rīga – Valka. Skats uz sliežu ceļiem pretī. Tvaika lokomotīve ar vagoniem nogājusi no sliežu ceļa, sastāvs redzams daļēji. Lokomotīves priekšā stāv uzvalkā un putekļu mētelī tērpies vīrietis. Foto kreisajā malā uz sliežu ceļa redzami 2 vīrieši, kuri novērtē situāciju. Melnbalts foto.
You are here
Museum objects
Collection types
- Stations (2217) Apply Stations filter
- Bridges & Viaducts & Culverts & Rail tracks (1829) Apply Bridges & Viaducts & Culverts & Rail tracks filter
- Buildings & Factories (687) Apply Buildings & Factories filter
- Wagons (554) Apply Wagons filter
- Locomotives & Motorcars (195) Apply Locomotives & Motorcars filter
- Group photos (116) Apply Group photos filter
- Accidents (105) Apply Accidents filter
- Portrait (22) Apply Portrait filter
- Other Photos (9) Apply Other Photos filter
- Draisines & Snowploughs & tanks (8) Apply Draisines & Snowploughs & tanks filter
- Trains (7) Apply Trains filter
- Manuscripts (3) Apply Manuscripts filter
- Personal Items (3) Apply Personal Items filter
- Postcards (1) Apply Postcards filter
Līnijā Rīga – Valka. Skats uz sliežu ceļiem no sāna, uz tiem vilciena sastāvs. Tvaika lokomotīve un tai sekojošais vagons nogājuši no sliedēm, pārējais sastāvs palicis uz tām. Priekšplānā aptuveni 50 cilvēku liela grupa, 6 no cilvēkiem sēž zālē. Foto centrā pa kreisi no sliedēm neliela koka ēka. Melnbalts foto.
Līnijā Rīga – Valka. Skats uz sliežu ceļu no sāna. Priekšplānā apgāztā tvaika lokomotīve. Tās priekšā vīrietis, vēl 2 vīrieši lokomotīves priekšā kreisajā malā. Melnbalts foto.
Līnijā Rīga – Valka. Tvaika lokomotīve ar vagoniem nogājusi no sliežu ceļa. Skats uz apgāzušos tvaika lokomotīvi otrpus sliežu ceļa, priekšplānā redzams tās tenderis, no tā krīt ārā malkas pagales. Lokomotīves priekšā koka sēta. Foto kreisajā malā lokomotīves priekšā 4 vīrieši un 1 zēns, 1 no vīriešiem dzelzceļa dienesta tērpā.
Līnijā Rīga – Valka. Tvaika lokomotīve ar vagoniem nogājusi no sliežu ceļa. Skats paralēli sliežu ceļiem, no tiem pa kreisi daļēji redzama apgāztā tvaika lokomotīve un vagons. Uz sliedēm un pa labi no tiem aptuveni 50 cilvēku liela grupa. Labajā malā redzams nelielas koka ēkas jumta fragments. Melnbalts foto.
Foto: Dzelzceļnieki Inčukalnā Inčukalna stacija dzelzceļa līnijā Rīga-Valka. Skats uz staciju no sāna, pie stacijas plāksne "Dežurants". Priekšplānā 3 vīrieši. 2 ģērbušies Latvijas dzelzceļu formās, 1 civilajā apģērbā. Datējams ar 20.gs. 30.-40.gadiem.
Priekšmets: Sudraba trauks – glāze A. Heisteram Sudraba trauks – glāze ar uzrakstu "A. Heisteram". Viens no 2 trauku komplekta lokomotīvju vadītājam Arturam Heisteram par sasniegumiem darbā (aizejot pensijā?). Glāze uz kājiņas, uz sāniem dekorējums - ģeometriskas figūras. Augšējā līnijā iegravēts uzraksts: "A. Heisteram". Uz pamatnes iegravēts grieķu burts Pī un cipars 6, blakus prove: 875, skaitlim priekšā simbols – piecstaru zvaigzne ar sirpi un āmuru. Priekšmeta datējums: ap 1968. gadu.
Priekšmets: Sudraba trauks – glāze A. Heisteram Sudraba trauks – glāze ar uzrakstu "No lok. depo". Viens no 2 trauku komplekta lokomotīvju vadītājam Arturam Heisteram par sasniegumiem darbā (aizejot pensijā?). Glāze uz kājiņas, uz sāniem dekorējums - ģeometriskas figūras. Augšējā līnijā iegravēts uzraksts: "No lok. depo". Uz pamatnes iegravēts grieķu burts Pī un cipars 6, blakus prove: 875, skaitlim priekšā simbols – piecstaru zvaigzne ar sirpi un āmuru. Priekšmeta datējums: ap 1968. gadu.
rOKRAKSTS: O.Seredinskij diplomdarbs. "Projekt 8mi koljosnovo tovarnovo paravoza" (Projekts par kravas tvaika lokomotīvi ar 8 riteņiem) Rakstīts kā noslēguma darbs 1909/10.gadā beidzot Politehnisko institūtu Rīgā (?). Rakstīts krievu valodā, rokrakstā uz 150 lapām. Katrā no atvērumiem vienā lapā rakstīts. Pa vidu rakstītajam tekstam matemātiskie aprēķini, dažādas formulas, shematiskie zīmējumi. Diplomdarbs iesiets cietos melnos vākos, uz tā zelta burtiem uzraksts "Diplomnaja rabota 1909/10 I. O.Seredinskij", 7 pieliku pie diplomdarba. Dažādi tehniskie zīmējumi un tabulas, formulas.
Dokuments: O.Seredinskij diplomdarbs. "Projekt v pervovo paravoznovo zdanija na 12 parovozov" (Pirmais projekts lokomotīvju ēkai (depo) priekš 12 tvaika lokomotīvēm. Rakstīts kā noslēguma darbs1909/10.gadā beidzot Politehnisko institūtu Rīgā (?). Rakstīts rokrakstā krievu valodā uz 27 lapām. Katrā no atvērumiem vienā lapā rakstīts. Pa vidu rakstītajam tekstam matemātiskie aprēķini, shematiskie zīmējumi, dažādas formulas. Diplomdarbs iesiets cietos melnos vākos, uz tā zelta burtiem uzraksts "Diplomnaja rabota 1909/10 II. O.Seredinskij"