Iespieddarbs: Takse rokas bagāžas nesējam Takse rokas bagāžas nesējam. Izdevējs Dzelzceļu virsvalde. Cenrādis stacijas pasažieriem par bagāžas pārnešanu, uzraudzību. Cenas norādītas latos. Datēta ar 1935.gadu
You are here
Museum objects
Collection types
- (-) Remove Rolling Stock filter Rolling Stock (10)
- (-) Remove Instructions & Rules & Regulations filter Instructions & Rules & Regulations (9)
- Other Documents (78) Apply Other Documents filter
- Service & Education Diplomas & Awards & Certificates (64) Apply Service & Education Diplomas & Awards & Certificates filter
- Normative Documents & Orders (6) Apply Normative Documents & Orders filter
- Civil Engineering (2) Apply Civil Engineering filter
- Other Models (2) Apply Other Models filter
- Other Printed Matter (2) Apply Other Printed Matter filter
- Tickets & Monthly Tickets with the Surname (1) Apply Tickets & Monthly Tickets with the Surname filter
Dokuments: Rīkojums vilciena konduktoriem Rīkojums, ko izdevusi Latvijas dzelzceļa vadība par vilcienu konduktoru darba pienākumu izpildi. Rīkojumā tiek uzsvērts, ka gan vācu, gan arī vietējie (latvieši) konduktori slikti veic darba pienākums. Rīkojumā pārkāpumi tiek uzskaitīti. Veidots ar mērķi, lai uzlabotu situāciju, tiek uzdots kontrolējošām personām uzraudzīt konduktoru darbu. Datējams 1942.gada 8.septembrī.
Dokuments: Rīkojums par pārcelšanu Rīkojums No KA.V.86. Zīmogs ar datumu 21.augusts 1940.gads. Pēc Jāņa Krezevska lūguma no 1940.gada 20.augusta pārcelt viņu par stacijas priekšnieku Saulkrastu stacijā ar algu pēc "XII" kategorijas "VI" pakāpes Ls 217 mēnesī, skaitot izdienu no 1938.g. 16.augusta. Iepriekšējā alga kā revidentam (?) bijusi Ls 397 pēc "VII" kategorijas, "III" pakāpes. Zīmogi uz dokumenta norāda, ka "izsniedzams darbiniekam", "Noraksts", "Saskan ar orģinālu". Dokumentu parakstījuši 3 cilvēki, viens no viņiem personāl daļas vadītājs. Datējams 1940.gadu.
Dokuments: Rīkojums par pārcelšanu Rīkojums No 27721A, 1934.gada 8.februārī. II iecirkņa ekspluatācijas revidentu Jāni Krezevski no 1934.gada 5.janvāra pārcelt par I iecirkņa ekspluatācijas revidentu, saistībā ar II iecirkņa pagaidu likvidēšanu. Algas apmērs Ls 326 paliek nemainīgs. Zīmogi uz dokumenta norāda, ka "Saskan ar orģinālu" un "Noraksts" . Dokumentu parakstījuši 3 cilvēki, Satiksmes ministrs un Dzelzceļa galvenais direktors un personāl daļas vadītājs. Datējams ar 1934.gadu
Uz gaišas lapas abpusēji mašīnrakstā un ar melnu tinti veikta tabula ar virsrakstu "Pārbrauktuvju saraksts uz Glūdas-Airītes līnijas pie kurām jāuzstāda "S" signāli saskaņā ar Noteik. Nr. 333. §.10". Otrā lapaspusē zīmogs un paraksts ar zilu zīmuli.Dokumenta datējums: 20. gs. 30. gadi.
Uz vienas lapas puses mašīnrakstā rakstīts dokuments - rīkojums par "S" signālu uzstādīšanu pie pārbrauktuvēm CM123-126 ceļu daļā. Zem teksta apakšā paraksts ar rīkojuma izdevēju. Dokumenta datējums: 01.07.1931.
Uz gaišas lapas mašīnrakstā un ar melnu tinti veikts paziņojums- shēma Nr. 2344 "Visiem 8. ceļu iecirkņa CM". Apstiprinājuši Vīksniņš, Brigis. Dokumenta datējums: 1942. gads.
Cietos, zaļos vākos, uz kura iespiests "Sat. Min. Latvijas valsts dzelzceļi. Akts Nr…." un ar roku uzrakstīts "Ceļa likšanas tehniskie noteikumi", ielīmētas 14 vienpusējas lapas mašīnrakstā latviešu valodā. Uz vairākām lappusēm uzlīmētas zilā zīmējuma kopiju shēmas. Lapas ielīmētas ar auduma līmlentu. Dokumenta datējums: ap 1927. gadu.
Dīzeļvilciena DR1P 91 modelis, aprīkots ar elektromotoru. Mērogs 1:87. Sastāv no 4 vagoniem. Aprīkots ar apgaismes ierīcēm, interjeru, pasažieru figūrām, dūmu ģeneratoru. Modelis darba kārtībā, piemērots braukšanai uz maketa. cm. Kopējais modeļa svars: 820 g
Dzelzceļa modelis Marklin. Mērogs 1:87. Modeļa sastāvdaļas: tvaika lokomotīve CM 800 89005, melnā krāsā ar sarkaniem riteņiem; pasažieru vagons Speisewgen 346/2 DSG sarkanā krāsā ar brūnām svītrām; segtais kravas vagons DB 327 154 Tko 02, baltā krāsā; kravas platforma DB 464637 X05, brūnā krāsā; vagonete, sarkanā krāsā uz melniem ratiņiem; sliežu posmi, izliekti - 16 gab; sliežu posmi, taisni - 26 gab.; pārmijas - 2 gab.; vadības iekārta, tumši zila ar sarkanu slēdzi un melnu vadu; zils panelis ar sarkanām un zaļām podziņām. Lietošanas instrukcija vācu, angļu un franču valodā.
Dokuments: Noteikumi par sliežu iebūvēšanu Noteikumi par izolēto sliežu iebūvēšanu stacijas ceļos un iebūvēto sliežu kontaktu apkalpošanu. Brošūra – noteikumi nr. 320 uz septiņām lapaspusēm, uz titullapas zīmogs ar tekstu: "Izsniegta dienesta vajadzībām, Cena Ls", izdevusi Latvijas Valsts dzelzceļu Tehniskā direkcija Rīgā, 1927. gadā.
Priekšmets: Tvaika lokomotīves (HO mērogs) modelis Tvaika lokomotīves (H0 mērogs) modelis- rotaļlieta, uzvelkams ar speciālu atslēdziņu. Uz lokomotīves sāniem W47. Apakšējā malā uzraksts Made in US zone Germany. (ražots ASV zonā Vācijā). Melnā krāsā, lokomotīvei sarkani riteņi, priekšējā daļā lampiņa. Nav darba kārtībā. Datējams ar 1946.-1949.gadiem.
Priekšmets: Tvaika lokomotīves (HO mērogs) modelis Tvaika lokomotīves (H0 mērogs) tendera modelis-rotaļlieta. Ražota Vācijā GFN firmā, kas ražoja rotaļlietas. Tendera augšējā daļa melna, apakšējā sarkana. Datējams ar 20.gs. 50.gadiem.
Priekšmets: Kravas vagona (HO mērogs) modelis Atvērtā kravas vagona (H0 mērogs) modelis-rotaļlieta, ražots ASV zonā Vācijā . Augšējā daļa brūnā un zaļā krāsā, riteņu daļa tumši brūna. Datējams ar 1946.-1949.gadu.
Priekšmets: Pasažieru vagona (HO mērogs) modelis Pasažieru vagona (H0 mērogs) modelis-rotaļlieta, ražots ASV zonā Vācijā, uz vagona aizmugurējās daļas ražotāj firmas norāde Kraus IKC Germany . Vagona sāni, priekšdaļa un aizmugure zaļā krāsā, jumts-pelēcīgs, apakšējā daļa tumši pelēka, melna (?), logu daļas- sarkanas. Uz vagona sāniem uzraksts International Express, zem gala logiem sānos norāde 1 un 2, apzīmējot klases. Uz apakšējās tumšās daļas uzraksts: MT65M Grosst Radst. 15.5m 246954 Numberg El Dyn Bel El Hzg Unt. 29XII 32 Kraust US IN Germany. Datējams ar 20.gs. 40-50.gadi.
Priekšmets: Pasažieru vagona (HO mērogs) modelis Pasažieru vagona (H0 mērogs) modelis-rotaļlieta, ražots ASV zonā Vācijā (?), uz vagona aizmugurējās daļas ražotāj firmas norāde Kraus IKC Germany . Vagons viscaur melnā krāsā, izņemot jumtu, kas zaļgana -pelēks un logu un durvju kontūras iezīmētas zelta krāsā. Uz vagona sāniem, zem gala logiem norāde 1 un 2, apzīmējot klasi. Datēts: 20.gs.50.gadi
Priekšmets: Kravas vagona (HO mērogs) modelis Kravas vagona (H0 mērogs) modelis-rotaļlieta (birstošajām kravām (?)), uz vagona gala sāna norāde, ka ražots Vācijā. Pamatā sarkanā krāsā, izņemot apakšējo daļu, kas melna. Vagona augšējā daļā 4 paceļami vāciņi. Ar melnu un dzeltenu krāsu iezīmētas vagonam raksturīgās detaļas. Datējams ar 20.gs. 40.-60.gadiem.
Priekšmets: Pasažieru vagona (HO mērogs) modelis Pasažieru vagona (H0 mērogs) modelis-rotaļlieta. Vagons zaļā krāsā, izņemot jumtu, kas pelēks, durvju kontūras un apakšējā daļa- melna . Uz vagona sāniem, zem gala logiem norāde 2 un 3, apzīmējot klasi. Uz vagona sāniem uz balta fona ar melniem burtiem/cipariem uzzīmētas plāksnītes, nesalasāmas. Datēts: 20.gs.50.-60.gadi
Priekšmets: Elektriskais dzelzceļa modelis "Pionieris". Mērogs: 1:45. Saliekams, ar elektrību vadāms modeļa komplekts - rotaļlieta ar vilciena sastāvu, staciju un signalizācijas iekārtām. Materiāli: metāls, papīrs, stikls, audums, sintētiski materiāli, pārklājumi. Kopējais sliežu ceļu garums: 9,3 metri. Ražotājs: rūpnīca "Moskabel", Maskava. Datējums: 1954 Atsevišķas daļas: 1.